سما قائمشهر

سما قائمشهر

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 22973
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



ارتباط مستقیم با مدیر وبلاگ سما.قائمشهر


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید



free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  گاهی ممکن است به هر دلیل ناچار به بازآغازی یا Restart فایرفاکس شوید. با استفاده از قابلیتی که در خود فایرفاکس وجود دارد شما می‏توانید همواره پنجره ‏ها و تب‏ها را در همان حالتی که هستند به هنگام خروج از فایرفاکس ذخیره کنید و آن‏ها را پس از باز نمودن مجدد فایرفاکس به همان شکل در اختیار داشته باشید. برای فعال سازی این قابلیت، به Tools > Options بروید. در تب Main قسمت When Firefox starts را بر روی Show my windows and tabs from last time تنظیم کنید.
لازم به ذکر است برای این کار شما ۲ راه دیگر نیز دارید. راه اول استفاده از افزونه ای به نام Restart Firefox است که می‏توانید آن را از https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1249 دانلود کنید. پس از نصب افزونه کافی است از منوی File گزینه Restart Firefox را انتخاب کنید، تا پس از بازآغازی فایرفاکس، تب‏ها و پنجره‏ ها نیز به طور اتوماتیک بازیابی شوند.
راه دیگر نیز برای این کار استفاده از افزونه Tab Mix Plus است .شما می‏توانید به Tools > Add-ons بروید. بر روی Tab Mix Plus راست کلیک کرده و Options را انتخاب کنید. در تب Session و قسمت Start/Exit گزینه When browser starts را بر روی Restore تنظیم کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط اشکان حاجیان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک